منبه نور لوستر های چیست ؟

شرکت روشنایی دلوری
10 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

منبع نور لوستر های ال ای دی دلوری از ریسه های اس ام دی تولید میشوند، این مدل ریسه ها در تراکم های 120 و 180 وجود دارد، که این به این معنا است که در هر یک متر 120 یا 180 چیپ نور وجود دارد، ریسه های اس ام دی نواری 12 ولت و با درایور روشن میشوند، و با برق 220 روشن نخواهد شد، ریه های اس ام دی باید بر روی آلومینیویم کشیده شود تا باعث خنک شدن چیپ های نوری شود و عمر بشتری داشته باشد.

چیپ های نوری روی این ریسه های 1 دهم وات نور دهی میکنند که در هر یک متر 15 وات نور تولید میشود، با توجه به توضیحات گفته شده طول عمر ریسه های اس ام دی بین 2 الی 3 سال میباشد، لازم به ذکر است که این زمان بستگی به نوع خنک شدن و میزان روشنایی در روز خواهد داشت.

رنگ نور های ریسه های در سه رنگ دشته بندی میشود که اولی نور یخی یا همان مهتابی است و دومی نور طبیعی که ترکیب نور سفید و نور آفتابی میباشد، و در نهایت نور آفتابی که نور گرمی میباشد، این نور های با کد های 3000 / 4000/ 6000 نامگذاری میشوند.

شرکت روشنایی دلوری همیشه ریسه های خود را از شرکت های معتبر تولید کننده چینی تهیه میکند که از بهترین مدل های بازار میباشد، که دارای 2 سال گارانتی تعویض خواهند داشت که مشتریان عزیز به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.