معرفی اباژور ایستاده

ملیحه دلکانی
آخرین بروز رسانی: 27 خرداد 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
اباژور ایستاده

لامپ های ایستاده نوعی روشنایی هستند که روی زمین قرار می گیرند و معمولاً از یک پایه بلند، یک سایه و یک لامپ تشکیل می شوند. آنها به عنوان منبع نور اضافی در اتاق ها یا به عنوان یک نقطه کانونی تزئینی استفاده می شوند. لامپ های ایستاده در طیف گسترده ای از سبک ها، مواد و روکش ها موجود هستند، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که مکمل دکوراس.یون شما باشد

اباژور ایستاده

اباژور ایستاده طرح فر

در اینجا چند نکته برای انتخاب لامپ ایستاده برای خانه شما آورده شده است:

  • سبک: لامپ ایستاده ای را انتخاب کنید که مکمل سبک دکوراسیون شما باشد. به عنوان مثال، اگر خانه شما دارای دکور مدرن است، یک لامپ ایستاده مدرن با طراحی ساده و خطوط تمیز انتخاب کنید.
  • اندازه: لامپ ایستاده ای را انتخاب کنید که متناسب با اندازه اتاق شما باشد. خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشد. یک قاعده کلی این است که ارتفاع لامپ ایستاده نباید بیش از 2/3 ارتفاع سقف شما باشد.
  • روشنایی: لامپ ایستاده ای را انتخاب کنید که میزان نور مورد نیاز شما را تامین کند. اگر از لامپ ایستاده به عنوان منبع نور اصلی استفاده می کنید، یک لامپ با لامپ پر نور انتخاب کنید. اگر از لامپ ایستاده به عنوان نورپردازی لهجه استفاده می کنید، یک لامپ با لامپ کم نور انتخاب کنید.
  • عملکرد: در نظر بگیرید که چگونه از لامپ ایستاده استفاده خواهید کرد. اگر از آن برای مطالعه استفاده می کنید، لامپ ایستاده ای با بازوی قابل تنظیم انتخاب کنید. اگر از آن برای نورپردازی لهجه استفاده می کنید، لامپ ایستاده ای با طراحی منحصر به فرد انتخاب کنید.
  • اباژور ایستاده

    اباژور ایستاده منور

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.